Communicatiebureau InterMedia heeft het strategische branding agency Livid overgenomen en groeit zo door tot een grotere speler in de markt van onafhankelijke agencies. De dertig experts bij het nieuwe I am ten richten zich elke dag op het behalen van resultaten via succesvolle communicatie.
InterMedia is hiermee niet aan haar proefstuk toe en vervolgt zo haar groeikoers als derde generatie Limburgs familiebedrijf. Filip Aerts, CEO InterMedia: “Livid stond al een tijdje op onze radar, maar de bal ging pas aan het rollen toen we hun expertise inschakelden voor onze eigen strategie en ons eigen merkconcept. Als ondernemers spraken we meteen dezelfde taal en de gesprekken gingen al snel over het bundelen van onze krachten.”
“Als je relevant wilt blijven in onze sector, dan zijn er tegenwoordig twee keuzes: samenvloeien of kleiner gaan. Ik heb er heel bewust voor gekozen om na een solokoers van 14 jaar samen een nieuw groeiverhaal te schrijven”, zegt David Vanlaer, oprichter van Livid.
Tine Schepers, COO bij InterMedia en Elfie Aerts, CFO: “We voelden in onze samenwerking een gedeelde visie en set van waarden. Qua cultuur was het direct een match en aan de gezamenlijke structuur hebben we de afgelopen maanden in de luwte goed gewerkt. Nu is het tijd om naar buiten te komen als I am ten, het performance branding agency waar communicatie leidt naar resultaten. Daar komt ook de naam I am ten van: we willen altijd een tien scoren met ons werk.”
Het nieuwe agency opereert vanuit een gloednieuw kantoor in Heusden-Zolder en lanceert officieel op tien oktober om 10u.